Wednesday, January 14, 2009

updating..

hai uols..

huh! lama gler aku tak update blog. tak de mood ler, disamping pale haku yg agak weng2 ni membataskan aku utk berbloging.

aku cm biase, set ler alarm cmner pun ttp aku kuar umah kul 7.10. maka dgn itu tetiap pagi ler aku ngadap jem luar biase kat hiway nk g keje.letih wei, sgt tertekan! tp blajar utk bersikap tenang wpun kengkadang terlepas kan carutan dan makian.ahakS!

hmm..utk thn br keje ok.hrp nye ok smpi ujung thn.dan yg pasti kompom, bahagian aku kene pindah ke menara utk sementara waktu bagi memberi laluan pembinaan menara korporat yg sgt gah itu.eh! sementara waktu pun dlm 2 thn gak.haih. lama gler nk jumpe kengkawan blk.dan aku dah tgk layout kedudukan tempat staf, yg pasti tmpt aku tak best! tak de bilik.just partition jer tp bagus gak, itu fail kontrak sila jaga sendiri yea.sy tidak mahu bertanggjawab.yg sulit2 bgai tu pun, lantak ler kedie.sape soh tak wat pintu kannnnnnnnn...

ari sabtu ari tu, aku g kenduri pn.bieha kat masai.sgt ramai org yg dtg.yg pasti, nasik minyak die kelasssssss..smpi skrg aku terasa sedapnye tuh..huhuh..nasib aku tak teringin..kalo takkk..abih ler aku kerah ko masak bieha.wakaka..trip was awesome! enjoy wpun segala mcm rs ade,lyn...gmbr nnt aku upload ek.

dah nk blk dah. nk g mkn nasik lemak kat kedai sek 7 tuh.

daaaaa.........


2 comments:

chentaMAYA said...

tkr tmpt keje meh?
hee.
camat berpindah ke tmpt bawu sementara!

r33n adnan said...

maya,
lokasi jer bertukar, bos,opismate,keje sumer sana..hehe

Related Posts with Thumbnails