Wednesday, January 21, 2009

check up

morning uols..

tak de story meletop pun dari aku, sumer lite2 jer..

smlm aku g klinik check up, klinik tu aku namakan klinik A, doc tu scan, bley tak doc tu ckp tak nmpk pape, aci tak die sndiri soh aku tgk ' awk nmpk tak kat monitor tu?'
eii, tanye aku?? kalo ko tak nmpk, ingat mata aku ade kuasa sakti yg bley nmpak kah??
scan n scan n scan lg, doc tu ckp ade heart beat, tp view sgt tak jelas sbb kecik sgt.tak mcm 9 weeks, its look like 7 weeks gitu. siap tanye kot ade bleeding ke ape ke?
haih! tak de ler..aku kan ditatang bagai minyak yg penuh oleh en laki dan keluarga tercinta.huhuh.. poyoS!

argh ape kemaknenye bile aku scan 6 weeks kat klinik lain, yang aku namakan klinik B, clear jer nmpk, siap print out lg hasilan scan itu, siap bley amik darah bgai.
dannnnn mula ler aku ssh ati jer ni..
yea la.. mane ler tau tetiba ade abnormal situation kann..

persoalannye?
~ alat klinik A tak canggih, atau doc klinik A tu yg tak pndai kalo compare alatan ngan doc di klinik B?
~ aku g klinik A sbb dkt ngan umah, so blk keje bley g sana tanpa mengganggu waktu bekerja
~ kalo aku continuous g klinik B, mmg ler dkt ngan opis, tp kene g time opis dan parking sgt ler hampass! tak leh ler my laki nk msk jumpe doc sama. kalo aku jer yg masuk, tp dia tunggu aku tepi jln sbb tak de parking.
0owh! tak best lah! ini bley membuatkan jiwa kacau! huhuh

aku tgh pk dan pk lg...

tp tak pe, next month repeat scan kat klinik A, kalo tak nmpk gak, atau dlm erti kata lain, byk sgt yg tak memuaskan ati aku kan, akan ku tinggalkan klinik tu dan beralih kepada klinik B.

hopefully sumer ok..amin..


5 comments:

aNgeL pUTiH said...

haa.. angel rasa alatan klinik A kurang canggih! hahaha

r33n adnan said...

ntah ler angle, hrp nye begitu ler..

chentaMAYA said...

ayak!
cm2 plak?
smpai xnmpk~
hee.
berat!

Ada Dalina said...

take care cik reen...
juz think +ve...

attyfir said...

doc..tu sangap..tu..

Related Posts with Thumbnails