Monday, January 5, 2009

new year tag!

yup! tag again this time by my new blogmate k.ida


here we go

16 things about me :-

1. aku sgt suke kaler purple ngan pink. aku rs aku sgt sweet bile pakai 2 kaler tu.wkakaka..prasan!i

2. i love western food esp. lamb chop n all dish served with white sos.argh! cannot tahan!

3. kalo kak ida tak suka mkn benda masam, tp aku sgt sukeeeeeeeee mkn yg masam.tak pregnant pun mmg dah suke mkn asam boi, mangga, epal ijau ni tp part jeruk aku memilih sket.

4. org kalo tgk aku kompom ler tak fall in love at the 1st sight! katenye aku ni mcm garang n ssh ler nk berkawan tp bile dah kenal, ekeleh gilo gak pompuan nih!. wakakakakaka..

5.aku la si pengumpul kasut, sandal, selipar vincci.. lalalala...

6.aku ank sulung dari 3 beradik & tunggal pompuan

7. sgt suke bershopping tp sgt selalu utk harus melupakan angan itu bile duit selalu tak brape nk byk.huhuh...kesian x kat aku?

8. aku cepat sentap.tp simpan jer dlm ati.tgh2 wat keje tu kalo teringat pun leh nangis tau.bkn ape saje jer kalo opismate nmpk tu kompom ler tak kaco aku kannnn.. TIPU!!

9. aku dpt rasekan aku ade ciri2 rajin nk memasak tp blom pape kerajinan itu telah diragut berikutan aku asik mabuk jer..dlm erti kata lain aku bkn ler pemalas nk masak okeyy!

10. berangan nk brenti keje tp laki aku tak kasik.katenye sape nk byr waja aku tuh! huhuh...

11.hahaha..aku tak reti berenang.nk mandi air sejuk pun takut.ekekeke..

12.sgt suke contact lense.kaler ijau pun aku pnah pakai g opis.pastu 1 ari org asik tegur jer.punye suker ler.

13.aku suka bc majalah hiburan.kalo bace paper pun, aku baca mega,pancaindera dulu..isu semasa tu kendian ler..hahah..gler keji

14.sgt suke menyanyi. i kan artis! bluekkk!!

15.gayat gak ler tp sgt suka g tempat tinggi2 ni.bley?

16.yeah! insyaAllah kalo aku deliver nnti pun aku kene bln pose. apakah maknenye tuh???? wahai adzreen sila la ganti pose selama 30 ari..huhuhuhu


hah! nk tag sape ek.
1. ada ayrissa
2. angel
3. kak put
4. aku mazni
5. pn bieha

dah 5 jer dulu. wat yer. tp yg dah wat xpe la..
xpe la..
xpe la..
xpe la.. sila wat lagik
hikhikhik..


4 comments:

aNgeL pUTiH said...

amboi.. kena tag la plak.. adoyaiii!!

attyfir said...

hi reen..

Ada Dalina said...

alamak..kena tag la..
1st tag di thn baru...huhu..
okeh2, nnt kiter wat ek..

aNgeL pUTiH said...

anda telah di tag - sila layari blog angel untuk mendapatkan award anda”

Related Posts with Thumbnails