Monday, December 1, 2008

award

jumpQ sket ek. ade gak cter pending minggu lps. tp aku wat mane mampu dulu ek.mana MAMPU ke mana RAJIN? hahaha..

aku nk publish award yg aku amik kat blog mama ayrissa. kate nama sape ade kat fren listnye, maka bley amik itu award kan. makanye aku dgn rasa bangga dan tak malunye 'eden amik yo..' hikS!




p/s : Ada, dgn ini sy sahkan sy tlh amik award tu dr blog awak ekk...hhohoh..
dan turn aku lak nk pass kat kengkawan sekalian ek.
1) kty
2) AyangAizul
3) Kak Put
4) Edreen Erisya
5) Angel (mama pontel)
kalo dah ada tak yah ler amik.aku redho..(statement apakah ini??)huhuh

6 comments:

AyangAizul said...

nak kene amik 3-3 ke makcik?

atty's said...

kty amik je..ltk kat award..tq reen

cik r33n said...

yuhuu.. amik sumer yea.sesungguhnye aku ni pemurah.hahah

:: nuur-iskandar :: said...

tima kasih.. tima kasih.. nanti nak tampal kat rumah kiter.. yeay!

aNgeL pUTiH said...

reen.. angel dh amik key.. TQ so mass..

Ada Ayrissa said...

no prob!!!..tq2..

Related Posts with Thumbnails