Wednesday, December 10, 2008

ambe lapar..


apabila menjelang hujung tahun dan byk cuti2 tersepit maka ramai yg akan mengambil kesempatan utk bercuti panjang disamping mengikut arahan menghabiskan cuti tahun atas sebab perkhidmatan.

dan apabila ramai yg bercuti.maka yg tinggal di opis adalah org2 spt cuti dah abih (mcm aku),dah carry fwd sumer cuti,cuti dah masuk golden handshake. maka dgn itu perlulah kami yg tinggal ni meningkatkan kehebatan yang mahadaya utk menjadi multi tasker yg gler hebat utk mengatasi segala kemusykilan.


tapi..ada jugak yg blom2 settle nk abihkan cuti tahun.. cth spt tertera dibawah


kes 1 :


mahu abiskan sumer cuti

ada balance cuti 9 hari

mau cuti 17/12 - 31/12

puan, bley ka sy mau cuti??

cuti sy cukup ka kalo sy cuti tarikh tu?
(padahalkan sumer info cuti die, sumer dia yg bg kat aku)


kes 2 :


mau cuti 26/12 smpi 31/12

tapi tulih kat borang

tarikh cuti : 26 hingga 31

pehtu anto kat aku utk sign bos.

ate..ade teman tau kome nk cuti bileee???


grrrr.....
staf tmpt aku kan ramai..sabor jer la. lgpun aku kan penyabor org nye..puii!!
tp xpe.ku tahani jue sbb aku enjoy keje ari ni wpun dlm keadaan kelaparan membabi buta.



"BERKHIDMAT UNTUK NEGARA"

Saya yang menurut perintah

muehahahahah..sekian brite pagi ni.

3 comments:

Ada Dalina said...

amboi2 berseri jer wajah pengantin yg masih wangi nih..hehehhe

r33n adnan said...

huhuhu...ada..
berseri ke?
hehehe...

CS @ Mama AA's said...

mesti la berseri... yang lame pun seri gak huahua
salam kenal, dah link blog ni

Related Posts with Thumbnails