Friday, October 3, 2008

tag RAYA

Time2 cmnih, bley ler byr utang tag dak Ayang nih

Berapa pasang baju anda tahun ini dan colour apa?

yg dah siap sblm raya sepasang jer. kaler merah itam. tp mcm tak pueh ati jer. mlh lak tuh.sekali jer la aku g kedai ko yea. 2 pasang lg saat akhir beli yg ready made. kaler purple (harus ler kan) ngan dark choc. yea! wpun aku ala2 bdn dah naik kan, tp masih ade saiz lagi utk baju rady made okeyy..sile menjeles..ekekek..


Makanan raya tradisional kesukaan...

kaki mkn punye org, sumer bantai..huahahaha


Biskut raya kegemaran..

biskut arab. pelik2 jer dorang ni tgk aku bley mkn sampi satu balang. yea la benda tu kan manis dan agak lemak2 gitu. eh sesuai ler ngan aku, manis dan sgt berlemak..wawawa... xbley blah!


Bapa banyak duit raya anda dapat n spend kat budak.

thn ni aku gler kedekut. tak de spend pun utk sepupu2 ngan ank2 buah aku.. yg patut2 jer aku bg. 3 ari dah raya ni aku br spend rm10 utk duit raya. tu pun upon request nak rm10 jer. wah! sepantas kilat aku bg. yg lain2 tu sbb tak nk beraya ngan aku kan, jual mhl belaka kot, ke duit aku yg tak laku ke, maka tak de la ek. yg muda mesti ler dtg jumpe yg 'senior' kan.. gler keji aku! bape aku dapat? huhu.. ade ler.. tp kan pak lang aku smlm bg 2 hengget.. huhuh...


Aktiviti malam raya

hahaha.. mlm raya ek? thn ni mlm raya cabut g umah pakcik aku kat lukut. pastu smpi sana dah siap msk.melantak ler kejenye. kang tak mkn kene lazer kan. pastu sembang2, tgk tv smpi lebam, pastu tido..gler sempoi.. family kitorang mmg cmtuh. sila amik perhatian yer pd yg berkenaan.hehe..

sekian utk kali ini..

No comments:

Related Posts with Thumbnails