Thursday, October 23, 2008

cerita pagi

Ada org kol pg ni bertanyakan tentang seseorang

dia : nk tanye sket la

aku : tanye ape jer?

dia : ni antara kite berdua jer la

aku : (ai len mcm jer?) ok.takde hal

dia : sy rs baik reen ckp yg betulnye

aku : (ekeleh! cter mcm aku rogol ank die pastu larik jer..huahah!) yea.sy bley dipercayai

dia : reen tau x kat mane ******** sekarang?

aku : (cis! xde org lain ke nk tanye) tak tau la.

dia : betul ke tak tau ni? bkn ke kawan baik

aku : (ewah3) cmni la. senang cter, pale tak serabut.sy pun malas nk berdalih2.baik sy bagi tau jer la.untuk pengetahuan sy dah lama lost contact ngan die. xtau ler sy yg bermasalah ngan die kot.so pape cter sy tak tau.

dia : hmm... bkn ape dah lama die tak dtg keje


persoalannye?

1) adakah aku kaunter pertanyaan?
2) adakah aku tempat utk mencari mangsa2 culik atau kehilangan?
3) adakah aku tau mane itu org bersembunyi?
4) nape itu org tak wat siasatan lanjut? alamat mesti ada dlm fail kan?
5) nape tanye pasal org tu kat aku? nape tak tanye kat org lain yg lebih mengetahui?
6) mengapa? mengapa? mengapa?


bosan ah! tak de kene mengena ngan aku idup ataupun mati okeyyy..!

p/s : aku bkn marah kat org yg bertanye tuh. tp tetiba aku hangin bla cter pasal org itu dibangkitkan.

nape?

sbb aku tak suka laa!!

No comments:

Related Posts with Thumbnails