Wednesday, March 25, 2009

sensitif

aku akui sejak 2 menjak ni, aku menjadi amat sensitif. sng naik hangin.dan aku trus mengelak utk mendekati org2 sedemikian.padahal sblm ni pada aku kecik2 hal jer.tak de hal ler

cth:-

1) org tinggi2 sore ngan aku - apahal ko?

2) mntk tlg aku tp main hempas2 jer brg atas meja aku. - ingat aku balaci ko?

3) bile ade org ckp, tanak bos die doakan jodoh die kat mekah, sbb tak abih enjoy lg, coz nnti bila kawin kejap jer dah buncit mcm aku - celaka tak?

4) ko tak hormat aku, tp nk aku mengagung2kn ko - bsr sgt ke ko?

byk lg ade tp ku thn kan dulu...

sesunggunya aku sgt sentap!!!!

p/s tulang tongkeng i ni asik sakit jer, apsal ek?


11 comments:

Elena said...

cik reen..akak suggest ko back hand orang tuh.Papehal..akak backup dancer ko kt belakang! hihi

Elena said...

err..cik reen pegnant ke skang??malumle ..akak kan new member kt sini lum abis baca post yg lame...

r33n adnan said...

hehehe..back hand yea kak?
nnti dia masuk spital dah glamer plak kite kat paper..
haah kak, kite preggy.

attyfir said...

time peknen kitaa mmg sensitif..
tp situasi..yg reen alami..bukan leh sensitif..leh naik hangen...

Nukilan ida said...

ish.. nak enjoy sampai biler...ada anak lagi best enjoy.. rezeki anak tu... adat dunia, yang ingin payah nak dapat yang kurang ingin mesti akan senang nak dapat..
mungkin duduk lama sangat kot..
kerusi yang dok lama tu bagi banyak skit kusyen ( embuk lebih skit)..hehe
i masa mengandung pun satu hari sakit pinggang blah kiri... hari yang lain plak kiri okay, kanan plak sakit....hehe

r33n adnan said...

kty,

tu ler pasal kty.kite gler punye sentap ler..sampai pening2 pale otak nih. sabor cik r33n..sabo...hehhehe..

kak ida,

tak tau ler ape ler yg org tu pk ek pasal tak leh enjoy tuh.tak phm gak.tp frust gak ler sbb dia tak mo kan kebaikan.sedih tul..

umarsayang said...

ahaks..mmg aku dgn mek tau kompem ko sentap pasal stetment dia semlm...mujur dalam YM jer..klu depan2..mau sakit tinga dia dgr sore aku n mek yg nyaring mempertahankan ko...huhuhuhu....

rezeki memasing kan...rezeki ko dtg dulu..aku dengan mek tak de lagi...sabar...doa2kan kami yek ngah!!

Ada Dalina said...

huhu..biasa la cik reen..
time peknen, mmg mudah sentap..
tulang blakang x yah ckpla..

r33n adnan said...

biEha,

sesungguhnya berfikir secara waras dengan minda terbuka yg membuatkan kita sherashi bershama..ekeke
dan sesungguhnya juge aku sntiasa doakan bahagia utk org2 yg aku syg yea..sila ingat tuh.hikS!

r33n adnan said...

Ada,

ati sentap tulang blakang pun follow sentap la ek? hehehe..

wah, mama ayrissa ni jenjln g indon xajk pun ek, ape ole2 utk cik r33n?muahahaha....

Beautiful Disaster said...

yg no 3 tu kuang ajar weh. sipot jer.

Related Posts with Thumbnails