Friday, March 13, 2009

saye

morning uols..

kihkihkih..
aku ni asal nk update jer mesti ari jumaat.last n3 pun ari jumaat gaks.

anyway..tak de pape update pun..msh biase2 saje.
cumenye asal aku jumpe org jer, org ckp aku dah lain mcm. lain mcm, mcm ape? mcm kembang sket.huhu..nk ckp aku gemuk ler tuh, tp nk kaber2 kan..

smlm lg best.kejadian dlm lif aku nk g kantin.

eh, br lg ni dah kembang2 sumer, pipi kembang, dagu dah start nk berlapis,ni kalo 9 bln aku tak tau ler cmner rupenye.ntah2 kembang tak kuncup2.

tak pe, nnti aku blajo dr ko ler kak, cara kurus. (wpon kurus tp itu org dlm kategori tak mantap ler)hikS!


amboi, part2 down grade org cukup pandai yea.sentap aku tetiba.tp aku ttp gak mkn ngan senang ati.huhuh..sementara ade napsu nk mkn ni, mkn jer la.

ADE AKU KESAH???

smlm g klinik, monthly checkup.
BP 110/70.ok ler tuh
urine test ok
baby songsang.
tp doc tu ckp awal lg.nnti dia pusing la.

yg agak doc tu heran, bile soh g timbang , berat aku 63.5.
dimana masa aku memula xpecting dulu berat aku dah 63.
eh, takkan naik sikit jer,awk tak mkn ke?
mkn jer, cukup pg, ptg mlm.
(tp dlm ati aku pun heran.biar btul.ke timbang tu slh, ke berat masa memula xpecting tu aku bg slh.hahah..biarla.)
nest visit 14 apr

nk tgk muka terbaru i?nnti ek...blom nk upload lg.lgpun napsu nk bergambar masih blom kembali.
huhu..


itu saje laporan utk ari ni.

oh. skrg sy sedang melepaskan rindu berconference YM ngan adik bradik sy, biha, mek, n dd. tp dd blom memlakan ayat lg. mkn ke hape?

7 comments:

biEha said...

saye pun rindu kamu...

atty's said...

tak pe reen..selagi nak makan.makan je..

kojah said...

akak telah ditag...

cik r33n said...

bieha,
pueh ati aku, dpt bersmebang semula.hiks!

kty,
tu la kak, kite skrg blasah jer selagi yg dibenarkan.heheh

kojah,
heh? tag?
baik, akak akan ke rumah mu..

aNgeL pUTiH said...

nak tengok..nak tengok.. nak tgk gambo latest.. hiks :p

** jeles tgk org kembang2 time pegnen.. time angel dulu menten jek kudut.. perut jek yg naik.. muahaha

Ada Ayrissa said...

cik reen,
mkn selagi ader napsu n selagi xder darah tinggi/kencing manis..

kiter dulu naik dekat 30kg tau time peknen...muahahhaha
berselera sungguh....

skang nih kembli maintain...sket jer lg nk turun...hehehhe

Beautiful Disaster said...

ala, time peknen. standard lar kembang. yg org tu ssh ati ko kembang nape? aku pn kembang jgk. mkn jer slagi blh mkn. nk kurus nnt, kurus jgk.

Related Posts with Thumbnails