Monday, November 24, 2008

Q.O.S



n3 agak basi.minggu lps tak salah.kitorang g tgk cter nih.
gler semangat waja nk tgk
dah nye.half way aku membuta dlm panggung wyg.
haih! membazir tul! stakat nk tdo dlm aircond.blk umah jer la! hahaha...
penekanannya disini adalah rentetan daripada ketiduran aku tu makanye terserlah cter ini tidak kene dgn jiwa aku atau sememangnya cter ini tak best??.uhukS!
cter ape yg kene tepat ngan jiwa aku?
ahha... SELAMAT PAGI CINTA
kuikuikui..aku dpt merasakan ade org sdg jem pale otak..pedulikk!!
*************************************************************************
ade sesapa ke pnah dok exam ISAC anjuran INTAN?
tlg ler brief aku sket. apekebendanya tu? aku nk exam khamis nih. ade ler dpt info tp tak brape nk nyata.rata2 yg pnah dok exam ni kate "sonang bai tu', 'kacang ar', 'tak yah bc buku beb', ' kalo ko tak leh buat tu maknenye ko tak pnah wat keje ler kat opis'
erkh! statement akhir sgt tak bley blah okeyy!

2 comments:

Nukilan ida said...

tak sempat2 nak menengok nye lagi..huhu

aNgeL pUTiH said...

cik r33n... angel dh amik exam tu & dh lulus pun.. mmg senang bagi sesapa yg slalu ngadap komputer.. hahaha.. kalo nk tau lagik lanjut ym angel key..

ana_adrianna@yahoo.com ;)

Related Posts with Thumbnails