Tuesday, November 11, 2008

cerita selasa

ari ni nk g langkawi...
flight 10.20am
oh! sorgaaa giler bile org dok keje, tp aku melangok tenang2kan jiwa gitu..hhohohoho...
update semula minggu dpn yea..

*entry aku lately ni amat ler bosan gler kan. ketandusan gambar2 semasa. card reader kat opis ler.cmner nk transfer gambr.time2 cuti ni jgn ler gatal meroyan nk dtg opis yea.nescaya aku akan menjadi bahan semua orang.xkoso acik okeyyy!huahahaha..

*nk potong rambut ler tp tak tau nk potong pesen hape.box style ke? erkh! bob ke box? aku blasah jer janji ade bunyi2 sama blakang tuh.hikS!

*bla kain dlm mesin ni nk sudah.aku ngantuk thp gaban dah ni.laki i lama dah hanyut tp padan gak ler ngan muka aku.tetiba rajin tengah2 mlm.mendapat la kan..

sekian time kasih.

No comments:

Related Posts with Thumbnails