Tuesday, November 18, 2008

langkawi part 3

tetiba aku dikejutkan ngan satu panggilan

dia : ko kat ner ngah?

aku : langkawi ler

dia : ko dok kat ner?

aku : kat awana.(musykil dah nih.apahal cam inspector sahab jer dah ko nih) napenye?

dia : aku kat langkawi. br smpi td.nnti kite jumpe tau

hahahaha...ape kemaknenye...bley plak nk sama2 g sini bercinta2 bagai. kategori dia pun g honeymoon gak ler tuh gamaknye.

bagus..! ade gak org bley amik gmbr aku laki bini..huhuhuh..




puan mek dan suami en wan






mmg keturunan agaknye ni bla nmpk kamera jer tak tentu arah nk menggediks..huahahah



airport langkawi.
dah smpi airport br dpt sms from Air Asia bgtau flight delay.ujan lebat kat KL katenye. betapa ler haku 3 jam ++ kat airport tu.siap tdo2 lagi yea..huh! kalo awal sket sms tu dah tentu aku melangok lagi ngan kete sewa yg mantap itu disamping mengabihkan miyak keta yg isi tak abih2 tuh!. muahaha...musykil lg nih..hmm...


ok.stakat itu jer perjlnan bulan madu aku.kang panjang2 cter ade gak yg mntah darah tak lalu nk lyn entry2 syok sndiri aku nih.hikS!

nape langkawi?

tu jer yg mampu cik kiah oiii...akak bkn kawin ngan GM pkns pun nk g oversea bagai.over da river pun okeyy what! yg penting quality of spending time tu kan. (statement pujuk ati ke ape nih?)
muahahahaha....


p/s : cik bha. nnti ko honeymoon tanak panggil kitorang utk memeriahkan majlis ke? hahaha...
: en mizi. nnti kite g tmpt lain lak tau.sila kumpul duit byk2.eheh..


sekian.time kasih.

2 comments:

biEha said...

EHEM...
CIK BHA TAK GI HONEYMOON KOT...
CIK DIN AJK DUK DALAM BILIK JE..
MUAHHAHAHAHAHA....

cik r33n said...

wakkakaka..hancur ler harapan kami nk merendek lagik.heh!

Related Posts with Thumbnails