Wednesday, November 26, 2008

header

header blog aku ni tak best ler.
tukang buatnye pun tak brape nk reti kan.kompom ler tak best.

wahai rerakan yg kusayangi sekalian
tlg ler ajar aku wat header yg malatop utk aku tepekkan utk tatapan umum mcm korang punye tuh..
huhuhu..

jasa kalian amatler aku hargai dan di ucapkan berjutax189 lemon terima kasih..

4 comments:

atty's said...

bak kty gambo 2-3 keping..lepas tu email..den torai kot ko kenan..ckp nak kaler apa backgroungnya..
email:attyalong@yahoo.com.my

cik r33n said...

huahahaha..cyg ar kat kty.skrg gak email.

:: nuur-iskandar :: said...

hi atty,
nak interframe nih..
nak ubah gak blog sayep..
boley tak nak numpang sali nih?
(dalam mode tak malu)

Ada Ayrissa said...

i tgh jeles skang nih cik reen..
huhu..
canteknyerrrrrrrrrrrrrrrrr...

Related Posts with Thumbnails