Friday, May 15, 2009

Tag

Anda perlu memilih 6 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.

- Pn. Stoberi (kwn br nie...)


- Cik Reen (skrg ko mls nak update blog yer... ha skrg ko update tau).


- Bieha (ni pun sama mls nak update selalu)


- Wardina Erysha ( ni lgsung dah bersawang blog ko... update lerrrr...)


- Arine


- Liwaniel





tag dari AyangAizul





wakakaaka...


yea Yang, aku tau aku ala2 malehhhhhhhhhhhhhh nk updated blog skrg.


skrg aku updated ok



*******************************************************************

Copy badge "2008 Cute's 3logger Award" di atas untuk diletakkan di blog anda.




2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.

dah bg tau dah kat atas tu, AyangAizul yang kasik.akak senior aku kat poli dulu yg tak pnh patah haram pun berckp.nk wat caner, kami yg junior tlh menganggap akak2 senior adalah eksi di waktu itu...wakakaka..ampunnnnnnnn! tp skrg dah ok ler, mesra gitu.time kasih ler pada blogger sbb mempertemukan kami,chewah! ko ingat jejak kasih ke ape!

3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag)

1. aku juga adalah soerang PA, juga spt yg tag haku tu.
2. im a mommy to be
3. Isteri kepada Ahmad Tarmidzi
4. suker mengabihkan duit.tu pasal ler aku slalu tak cukup duit.pdn muke.wahahahah..
5. suke baring kompom ler tdo pastu
6. sama gak cam si tukang tag, lemas ler bwk keta pelan2.allergik gler rasenye.boley??
7. suke belek resepi tp ntah bila nk buatnye.wahai rajin, kemari ler koooo..hikS!
8. satu2nye sukan yg aku bley main agak serius. BOWLING.tp tak gak wakil memane pun. oops! skrg sedang jatuh hukum gantung kasut ngan bola.
9. aku tak pandai berkawan. tul ler, kawan aku tak ramai
10. suke gler perfume

4. Anda perlu memilih 6 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.

Ala...sumer dah pnh buat ler tag ni.nk tag sape?

5. Jangan lupa untuk melawat blog mereka dan meninggalkan komen yan menyatakan
"anda telah di tag sila layari blog saye untuk mendapatkan award anda". Terima kasih!"

si mangsa tak do, TERPAKSAAAAAAA ler abaikan.heheh


2 comments:

Elena said...

cikreen..lame tak dengo berite.Ater sihat ke kome? Bila nk due nyer? Lame juge keme nengok umah kome nih bersawang...dah lame juge keme tak dengo kome tak marah orang...kui kui

attyfir said...

salam reen sht ker..

sama ar kita..tak suka bawa kete slow..suka bawa lajuk2 sambil layan radio kuat2

Related Posts with Thumbnails