Monday, May 11, 2009

meditasi

.....dlm proses meditasi, menenangkan diri......
......seronok gak ek......
......seronok ape?......
......tgk org sibuk berckp pasal org, tp diri sndiri terlupa......
......tgk org yg kate wat mcm aku wat tu sgt ler keji, tp dia pun wat gak......
......apakah perbezaan ant yg ko wat ngan aku wat tu?......
......ade org kate sama jer......
......oh! tp aku kate tak sama dan tak mungkin sama......
......apsal?......
.....sbb aku buat ape yg aku nk wat,ade aku kisah?......
......yg ko? dah ler mengata aku pastu ko wat gak cam yg aku wat, dlm keji2 aku pun tetiap ari blog aku ko bukak, ingat aku tak tau ke.....
......bkn saje keji tu, malah lg hina ade la.....
......ok..ok.....
.....proses meditasi bersambung......

5 comments:

biEha said...

kihkihkih...aku dapat bayangkan wajah ko bermeditasi...

atty's said...

hehehe..salam ziarah reen..harap reen sht..

cik r33n said...

bieha,
wakakakak....caner muka aku bile bermeditasi ek? aku pun tak leh byg.wkkakaaka

kty,
thanx kak, tak jemu singgah umah ku ini. hrp akak sihat2 jugek yea..

Ma'am_Chelsea said...

Uikkkk....

Ader pape yg x kene ker??????

Sabo eh mommy ;)

cik r33n said...

ma'am_chelsea

mentang2 ler kite ni tgh dlm tempoh mengawal perasaan dan perbuatan ade lak yg sengaja yg wat kite bermulut capui..huhuhu..sabo..sabo..

Related Posts with Thumbnails