Friday, February 20, 2009

lagi..

lagi cter psl exam dan pengesahan jawatan itu..

* dgr result peksa awk tak diterima Hr ek?
^ (erkh! cemana dia tau ni? adakah die membaca blog ku?)
haah!
* apsal?
^ ntah! katenye mereka tlh diberi mandat wat peksa dan sy tlh overite mereka
* (muka kerut2)
^ tp sejak sy bising2 ari tu, dorang dah wat peksa sndiri dan result dah dpt
* bley tak wat kronologi psl hal tu, kami nk kaji n fwd pada yg sepatutnye? kalo bley by today
^ heh? hmm..ok

smpi skrg aku xwat lg kronologi tu.
agak lembab sket aku nk wat kronologi tu kalo tanpa dibantu ngan perasaan panas ati dan geram. but i'll managed to do it. hal camni tak leh nk dendiam.kalo tak aku kene, mungkin org lain lak yg kene pasni.
(tgh dok selak fail peribadi ler ni)

oh yea. lupa nk bgtau. i dah lulus exam yg mereka wat tu eh.
caye tak, awal bln ari tu dorang wat peksa, kelmarin dah dpt result, ari ni dah dpt srt tawaran opsyen, dah pengesahan ketua jabatan koooo...
bley jer kan, proceed bg cpt kannnn..so slh aku kah, kalo aku mengamuk tak tentu pasal mengenai perkara itu kannnnn..

.:: gedik sgt kan g order nescafe utk meeting td, sndiri order, sndiri minon, sndiri lyn pening thp babun.huhuh...melepek lg ler blk kang! adeh..

2 comments:

aNgeL pUTiH said...

reen.. tak habih2 lagik ke?? isk3.. cian reen.. penat laa cmni kan. adoiyaiii..

cik r33n said...

mmg penat angle oii...
yg tukang jg mangsa ni lg penat...
huhuh...

Related Posts with Thumbnails