Thursday, September 11, 2008

happy wedding

lelaki ini bernama Sahril
nick dia Cipan
tp aku panggil die abg
sbb dia tua dari aku sgt2..huahaha.. mau aku kene sesah nih! ampunnnn!!
knal kat mane ek? irc ke ym ntah
lama gler dah kenal
dr aku pas SPM lg
still keep in touch smpi skrg
lama kan?

nmpk sgt aku lg stable kwn ngan laki dr pompuan.
kengkawan prempuan ku jgn amik ati yea.aku mentioned pada yg aku dah tak kawan jer.yg still kwn tu aku syg bangat sama kamu!

skrg lelaki ini dah kawin pun
gmbr bwh ni kenduri belah pompuan 24/8 ari tu, kalo ingatan aku tak ilang ler. belah laki 18/10 ni kat johor.









to Abg,
SELAMAT PENGANTIN BARU, SEMOGA BAHAGIA KE AKHIR HAYAT
kem slm kat org umah ek.

3 comments:

Puteri Satu said...

salam...thanks sudi ziarah blog akak...ok..kita x-change link ye reen...

tuk Cipan ~ SElamat pengantin baru moga kekal ke akhir hayat...

aNgeL pUTiH said...

hye cik reen... kita exchange blog yer.. nak tglkan pesanan kat chit chat box tuh tgk cam tak berfungsi jek.. hikss!~ :p

Anonymous said...

tq reen..

walaupun abg kata jangan reen degil gak nak nempel gambar tu...tapi tq reen. tarikh tu betul dah..cuma tarikh reen aje tak masuk ..hehe

Related Posts with Thumbnails