Thursday, September 4, 2008

Bengang dowh!

kesabaran aku tercabar
rs utk maki dan mencarut sgt tinggi!
ade org dtg tmpt aku tanye apsal borang tender dia reject!
hoi mat, keje aku ke tu?
mmg ler ko submit borang tu kat aku, dan aku dah pass kat OIC
kira tugas aku tamat disitu la.aku dah amik ko punye borang tu pun dah kira nsb baik tau.dari aku bgtau ko diwaktu tu 'maafla sy tak brape pasti la pasal hal ni. sila dtg blk dan jumpe yg berkenaan bley x?'
padahal ape yg perlu aku bt time tu cume amik jer borang tu dari die.
nmpk sgt ler aku ni pemalas gler kalo benda tu pun tak bley bt kan?
slh aku ke kalo borang ko tu kene reject?!!!
wah! memekak ni dtg serang aku, tanye apsal borang die reject. aku ckp jer la ape yg aku dah bt.
pastu mat tu sound aku, kalo tak tau bgtau ler! tak yah nk pandai2! org lain pun nk cari mkn jugak!
p*k***k kau !!!!!!!!!
ape kene mengena aku ngan drama ko nih! apsal ko tak g jumpe itu OIC sndiri? padahal itu OIC dah kol ko kan? takut ke nk bertentang mata? mentang2 aku ni hanya ikan bilis yg agak gebu sket sukati ko jer nk maki aku kan. pedulik hape aku ko sape? aku tau jer cter ko siap tulis surat kat BPR kate opis aku ni ade wat hal kan! ingat aku takut ke? serius tak gentar la wey! pasni ko nk tulih srt kat sape plak kate kakitangan opis ni konghajor pun aiman tak kisah! aku menjawab gak agak sket la pastu aku wat bodoh dan muka sardin. manusia dasar tak reti nk sabar + penakut kategori agak bacul tak baik utk kesihatan kalo dilayan!
nasib ler @ dah mmg bahagian ko kalo ko tak dpt keje tu, ade aku heran? aku soh g mamposss lagi ade!
next task?
aku mau serang itu OIC! itu amat pasti..
apsal ko punye hal aku plak yg kene??
ko yg ngelat2 kan? apahal aku plak yg jadi mangsa?
berani kerana benar!
lagi satu aku ni tak dibayar gaji utk kene mrh mahupun berunsur makian mcm ko!
* brape markah pose aku kene potong ari ni? tp serius aku bengang melampau! bln tak pose pun blom tentu aku nk naik angin cmnih. terima kasih sbb membaca luahan atiku ini.. sedih woooo..

No comments:

Related Posts with Thumbnails