Thursday, May 6, 2010

renovate

Astaga.........

umah sblh ni tak abih2 lg ketuk + drill umah dia nk kasik pecah dinding

bingit ok bingit

dah dpt mc lama ni harus le nk merehat2kan diri (membuta) kan

dak lyssa tu pon tak bp ler nk tenang tidur siangnye. bila tak cukup tdo bdk biasa ler uolss, serba tak kene jer

cpt2 ler wat keje tu oii..

ari tu tanye

'nk siap dah nk siap dah'

menipu ko ek.

tekanan guwe!!

till then


2 comments:

atty's said...

lor..reen kena chicken pox ye..semoga cpt baik ..org seblh pun diharap cpt2 lah renovate umah ..bising ..ganggu jiran hah

r33n said...

tu ler kty..tekanan ni..tekanan..hehehe

anyway..tq kty.

akak pon take care tau. lately ni pon akak cam tak sihat jerkan..jg diri ye :-)

xoxo

Related Posts with Thumbnails