Tuesday, September 28, 2010

sorry bos sorry

boleh tak aku terlupa gler nk jemput board dan exco bos aku utk g open house umah dia...

ya ampunnnn... musibat tol lerrr...

apsal aku lupe ek???

ooooo aku br prasan masa dia soh aku settlekan jemputan tu aku tgh cuti raya ke 5, kelam kabut pagi tu blk dr tg karang trus masuk opis buat menatang alah tuu.. (alasannnnnnnnnnn..ckp jer la keje tak fokus...) tgh cuti raya maaa... mane nk fokusss... huaahuahuahua..

pas seminggu open house berlalu...

"board ngan exco sy tak jemput yea open house ari tu?"

"heh? yea ke?? alamakkkk sori boss, lupe glerrrrr.."

"sy tanye dorang nape tak dtg umh sy, dorang kate tak dpt jemputan"

"salah sy, lupe"

"dorang cam kecik ati tau ngan sy"

"........" (gulp)

seb bek on the phone..tak del a malu sgt nk ngadap pak aji tu..huahuahua..kate wat salahhhhh...


ati suda tak sedap..aku sms kat bos aku say sorry lagi..

bos aku jawab

"tak pe la, tak de rezeki dorang la tu..."

huahuahua...

best kan bos saye???? lalalalala.....


2 comments:

cik gObu said...

hik hik hik
jemputan open house bos sy
seb bek dia swoh settlekan b4 raya
huhuhu

jd tak kelam kabut sgt

r33n adnan said...

hahahaaha..

tu ler pasal...agaknye time2 mkn ketupat cicah rendang pagi raya br teringat nk wat open house awal sket kot..hikhikhik..

cik ween, salam kenal yea :-)

Related Posts with Thumbnails