Friday, June 18, 2010

ayra alyssa

hi olls..

chantek x blog baru sy ini? hhehehe..

pakai ler la application yg blogspot dah bagi. godek2 lebih kurang..jd ler camnih.

org rabun it ler katekan..huhuhu.. janji nmpk lain sket dr yg lama ok la kan

kononnye kot la layout baru ni mendtgkan semangat nk updated byk.. katenyeeee...

tapiiiiii header pendek canerrrrr... pakai ler dulu ape ade.hhuhuuhu..


meh jamu sket gmbr dak kecik ni.

entry ini juga ditujukan kepada pn.niera yg tak jemu menanti gmbr2 baru dak ni..

akak mmg pemalas dik niera..ko maapkan la..kuang3..


penggemar oren tegar, elok lak tak sakit perut tu
3-4 potong sudah, kang nipis lak usus dak ni..hehehe..


Align Centerheh..hala jer la kamera ke hp kat dia, kompom behave semacam
slps itu sila tunjukkan gambr yg anda ambil tu pada beliau
nescaya 1 parkson tu akan dgr beliau melalak jika gagal berbuat demikian
huh!


ikea
eksen yeaaa....masuk dlm troley ni trus pegang handle
mata start melilau tgk org
sambil bergelak2 ria

ayra alyssa,

sumer main kejap2 jer.meniarap sekejap, bergolek sekejap, merangkak langsung tak buat.tp suda boleh duduk, dah laju kalo bertatih, laju juga berjln dlm walker, tau kalo ltk kat ank tangga maknenye kene angkat 1 kaki dan bermulut bising..tak..tak..tak..ei..ei..ei..nah..nak..alann (jalan) :-)

ade org ckp ank sy kategori lambat,

nape tak sama ngan ank dia,
nape tak sama ngan ank org tu,
nape ank ko tak wat camtu lg,
wpon ank ko lahir selang sehari dr ank aku tp ank aku dah pandai mcm2..

tekanan ok tekanan..

yea la, amik la sumer kat ank ko.. hahaha...


tp mak sy kate bdk2 ade byk perangai byk pesen

ade yg aktiviti fizikal cpt tp berckp lmbt
ade yg berckp cpt tp fizikal lmbt
ikut org2 nye jugak.manade sumer bdk sama
huhuhu..


ikut kamu ler..janji sihat, cergas, susu kuat, mkn kuat,cerdik..its enuff..


dan diakhiri... :-)
mak lyssa
dh lama tak jaja muka disini kan.huaahaha..

3 comments:

Ada Dalina said...

cutenya...dah beso dah dia...
ala cik reen, ayrissa dlu sethn 4 bln br jln stabil..
dia pun x merangkak...
terus duduk n diri jer...
stp budak ader la kelebihan dia kelemahan dia..
yg pnting dia sehat walafiat..
peduli apa ckp org...

Ada Dalina said...

ooowh lupa, sila save url baru i yer?
hehehe....tq

r33n said...

hehehe... mmg tak pedulik, tp kalo selalu Ter amik pedulik lak..hehehe..positip2..dah tukar url ek..okeh2..noted..tlg cium utk 2 pwenses itu yea :-)

Related Posts with Thumbnails