Wednesday, April 14, 2010

she can SIT yo!

semalam

Selasa

13 April 2010

sekitar 9.00 mlm

tgh baring2 lyn dak kecik ni tgk mickey kat pc





she can SIT laaaaaaaaaaa!

yeahaaaaaa!..

wpon tak teguh mane

itu kan 1 permulaan yg baik

yes! aku mmg teruja ngan setiap perkembangan ank..

well done baby..

pasni pandai benda2 lain lak yea...


p/s: sila abaikan keadaan bilik tidur yg sgt selerak dan serabut tu yea. weekdays mmg tak tak de masa nk mengemas pon bilik tu atau lebih tepat lagi aku mmg peMALAS..hihihihi..


4 comments:

Kniedaz said...

wah..baby dah boleh duduk..mesti xcited..lepas ni tunggu jela kejutan daripada si comel tu..

r33n said...

hehehehe...
mmg xcited gler :-)
tak sabar ni ngan kejutan2 lain..huhuhu..

biEha said...

mata santek..just like auntie chik kan..kahkahkhaiiihhtuih..hehehehe

r33n said...

kekekeke..yeah..yeah..yeah..
mata santek cam auntie chik dia..

Related Posts with Thumbnails