Tuesday, August 12, 2008

2 hati jadi 1

Sejak melihatmu
Ku jatuh hati padamu
Saat mengenalmu
Semakin ku ingin kamu
Maukah engkau menemani aku…
Hari ku indah
Dua hati kan bersatu
Hariku indah
Dua langkah menjadi satu
Andai aku dan kamu
Bersama selalu

Saat kau menatapku
Aku jadi salah tingkah
Kau genggam tanganku
Berdebar debar jantungku
Dua Hati Menjadi Satu
Maukah engkau
Menemani aku…

Hari ku indah
Dua hati kan bersatu
Hariku indah
Dua langkah menjadi satu
Andai aku dan kamu
Bersama selalu

Dan bila kau tak ada

Mengapaku memikirkanmu

Apakah engkau juga

Memikirkan aku

Hari kuindah
Dua hati kan bersatu
Hariku indah
Dua langkah menjadi satu
Andai aku dan kamu
Bersama selalu
Andai aku dan kamu
Bersama selalu

Sejak melihatmu
Ku jatuh hati padamu
Saat mengenalmu
Semakin ku ingin kamu


p/s : apsal up lirik lagu cornetto ni?
sbb teringat wooo... hahah

No comments:

Related Posts with Thumbnails